نوشته شده توسط : سانسل

آموزش فروش صنعتی برای شروع فروش صنعتی بر موارد زیر تاکید دارد:

  • مراحل شناسایی مشتری

همانند دیگر روش های فروش در فروش صنعتی هم شناسایی مشتری قدم اول است. شناخت مشتریان و محصولاتی که باعث بالا رفتن میزان سود شوند، بسیار ارزشمند است.

  • معرفی محصول

معرفی محصول به مشتریان گام دوم است. برای معرفی محصولات در فروش صنعتی علاوه بر استفاده از روش های سنتی حضور در شبکه های مجازی و اینترنت را از یاد نبرید زیرا مشتریان قبل از خرید محصولات خود بدون شک در اینترنت ویژگی های مهم را با یکدیگر بررسی می کنند. اگر در فضای مجازی و اینترنت فعالیت نداشته باشید امکان دیده شدن شما بسیار کم می شود.

  • برقراری جلسات حضوری برای پرزنت مشتری در فروش صنعتی

قدم بعدی پس از اعتماد کردن و جذب مشتری برقراری جلسه حضوری برای پرزنت مشتری است و دیگر نیاز به معرفی محصولات نیست زیرا قبلا اطلاعات مورد نیاز به مشتری داده شده است.

  • مرحله پایانی بازاریابی در فروش صنعتی

پایان بازاریابی در فروش صنعتی زمانی است اشتیاق مشتری را برای بستن قرارداد احساس کنید. همه تمرکز خود را برای ایجاد یک رابطه سودمند قرار دهید و ادامه بحث خود را به موارد زیر اختصاص دهید:

  1. برقراری تماس با مشتریان
  2. ارسال ایمیل به مشتریان
  3. نحوه اطلاع رسانی تولیدات جدید به مشتریان


:: برچسب‌ها: فروش صنعتی , آموزش فروش صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سانسل

روش‌هایی که صاحبان کسب و کار از طریق آن محصولات خود را بطور مستقیم به مشتری ارائه می‌کنند شامل:

تک سطحی
در این روش از فروش مستقیم از طریق اینترنت و کاتالوگ به صورت تک فردی یا معرفی حضوری صورت میگیرد که درآمد فروشندگان تنها از کمسیون فروش تامین می‌شود.

گردهمایی
برخلاف روش قبل، محصول در جمع معرفی می‌شود. معرفی محصولات توسط نماینده فروش اصولا در محل دیگری انجام می‌شود. نحوه کسب درآمد در این روش از طریق کمسیون فروش یا کمسیون معرفی نمایندگان جدید است. در این روش به دلیل فروش همزمان محصولات متنوع، با موفقیت همراه است.

چندسطحی
از طریق کاتالوگ و فروشگاه های آنلاین، این روش صورت میگیرد و درآمد این روش هم از طریق کمسیون فروش یا کمسیون فروش‌های دیگری که توسط شرکا معرفی شده‌اند، تامین می‌شود. در بعضی مواقع فروش مستقیم، بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی هم گفته می‌شود.



:: برچسب‌ها: فروش مستقیم , آموزش فروش مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سانسل

فروش مویرگی، تنها برای یک سری محصولات و خصوصاً محصولاتی که نیاز به تأمین مداوم داشتند، مورد استفاده قرار میگرفت، محصولاتی مانند انواع مواد غذایی و دارویی، که هر کسی در هر قسمت از کشور، نیاز داشت که به این محصولات دسترسی داشته باشد. استراتژی استفاده از خدمات مشاور فروش مویرگی برای چنین محصولاتی کاملاً درست بود، اما امروزه این روش کم کم به صورت همه گیر برای تمامی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و حالا این سوال مطرح می شود که آیا استفاده از مشاور فروش مویرگی برای تمامی محصولات صحیح است یا خیر؟


برای پاسخ دادن به این سوال، شما ابتدا نیاز دارید که بدانید فروش مویرگی دقیقاً چگونه اتفاق می افتد و در زمینه این اتفاق، چه محدودیت ها و مزیت هایی را ایجاد می نماید. بنابراین ابتدا باید به یک تعریف درست و اساسی از مشاور فروش مویرگی بپردازیم. همان طور که می دانید، بازارها و بسترهای زیادی وجود دارند که کسب و کارها و تولید کنندگان می توانند محصولات خود را در بستر این بازارها به فروش برسانند. استفاده از فروش مویرگی، این استراتژی را پیگیری می کند که شما می توانید محصول خود را وارد تمامی این بازارها نمایید.



:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد